estrategias sostenibles de comercialización de productos agrarios de circuito corto

Jarduerak

Proiektua jarduera multzo batez osatuta dago, proposatutako helburuak betetzeko:

  • 1. Eskualdeko Diagnosiaren Lantzea

    Hiru Autonomi Erkidegoetan zirkuitu laburrean merkaturatzen diren nekazaritzako produktuen analisi eguneratu eta zehatz bat egin da, non emaitzak Eskualdeko Diagnosian bildu diren.

  • 2. Estrategiaren definizioa

    Diagnosiarekin koherentzian, nekazaritzako produktuen zuzeneko salmenta garatuko duen estrategia iraunkor bat diseinatzen ari da, non epe ertainera bere bultzada eta hazkundea bideratuko duena, eskualde bakoitzeko errealitatera egokitua.

  • 3. Komunikazio Egitasmo baten Diseinu eta Gauzatzea

    Produzitzaile eta kontsumitzaileak sentsibilizatzeko helburuarekin Komunikazio Egitasmo bat diseinatu da. Komunikazio ekintzen gauzatzeak parte hartzen duten eskualdeetako nakazaritzako ekoizleen Diagnosia eta Estrategiaren emaiztak zabalki hedatzea bideratuko du eta taldea sentsibilizatu zuzeneko salmentak eskeintzen dituen aukeren inguruan.

    Gainera, botereko kontsumitzaileen artean eta Gizartean orokorrean bertako produktuen zuzeneko salmentak dituen abatailak zabalduko dituzten ekintzak aurrera eramango dira, Salmenta bide honetara motibatu eta abiaratzeko helburuarekin.

  • 4. Esperientzia pilotoak

    Proiektu honetan zirkuitu laburreko produktuen merkaturatzeko zenbait esperientzia piloto berritzaile garatu eta abiaratuko dira.


Proiektu berriztatzailea Espainako erkidego autonomoetan, Landa sare nazionala 2007-2013. Ingurumen, Itsas eta Landa Inguruko Ministerioa: